Welcome

PERHATIAN!!

BUAT MASA INI PERKHIDMATAN SAYA TERPAKSA DIHENTIKAN SEKETIKA KERANA KINI SAYA TELAH BEKERJA DI SEMENANJUNG..TAK DAPAT NAK HANDLE PELANGGAN YANG INGIN KE SABAH...INSHAALLAH SERVIS INI MUNGKIN AKAN DISAMBUNG BALIK JIKA ADIK SAYA BERSEDIA UNTUK HANDLE PELANGGAN YANG DATANG BERCUTI KE SABAH..

CUMA JIKA ADA PERTANYAAN BERKAITAN NEGERI KELAHIRAN SAYA INI BOLEHLAH CONTACT SAYA TERUS..SAYA AKAN CUBA BANTU SEKADAR YANG MAMPU..TQ..!!

ANDA INGIN MENJANA WANG SAMPINGAN DARI PELANCONGAN??

Salam buat semua..



Kepada sesiapa yang tengah mencari kerja sampingan untuk menambah duit poket, saya ingin memberikan anda peluang untuk menjadi agen pelancongan secara sambilan. Anda tidak akan terikat dengan masa, anda boleh buat kerja ini bila anda suka dan di mana-mana sahaja..

Jadi kepada yang berminat, sila berikan maklumat peribadi (resume) kepada saya dan emelkan kepada bestcuti2@gmail.com...Peluang ini hanya saya buka kepada sesiapa yang betul-betul berminat sahaja dalam industri pelancongan ini. Jangan risau, saya tidak akan mengenakan bayaran sesen pun untuk anda menjadi agen pelancongan..IANYA PERCUMA!!

Cepat..sebelum saya berubah fikiran...


13 Responses
  1. Editor Says:

    mcm menarik jer www.redlomo.com :)


  2. memang menarik... www.khalifahblog.com


  3. Arm Says:

    To Redlomo :

    Memang menarik bro..


  4. Arm Says:

    To Mr Gold :

    Sila check emel anda..


  5. Unknown Says:

    Wau masi bleh join lg..ni email sya: KinabaluSky@gmail.com


  6. Unknown Says:

    boleh join ke???cmne ye???fara_adien@yahoo.com @ fara.ejad@gmail.com


  7. norick Says:

    nak join la,menjadi agen pelancongn sambilan..


  8. norick Says:

    nak join la,menjadi agen pelancongn sambilan..


  9. Unknown Says:

    Still boleh lg ke ni nk JD agent?


  10. Unknown Says:

    Still boleh lg ke ni nk JD agent?


  11. Unknown Says:

    Assalamualaikum...

    Kami menyediakan perkhidmatan sewa kereta dan homestay di Kota Kinabalu pada harga paling murah

    1. Viva RM90
    2. Myvi RM120
    3 Saga RM120
    4. Alza RM140
    5. Exora RM150
    6. Avanza RM170
    7. Vios RM180
    8. Urvan RM230

    Homestay RM100.00 semalam

    Hubungi sy Raziman utk pertanyaan lanjut 0129600702
    0129600702 (Whatsapp)


  12. Unknown Says:

    Assalamualaikum...

    Kami menyediakan perkhidmatan sewa kereta dan homestay di Kota Kinabalu pada harga paling murah

    1. Viva RM90
    2. Myvi RM120
    3 Saga RM120
    4. Alza RM140
    5. Exora RM150
    6. Avanza RM170
    7. Vios RM180
    8. Urvan RM230

    Homestay RM100.00 semalam

    Hubungi sy Raziman utk pertanyaan lanjut 0129600702
    0129600702 (Whatsapp)


  13. Unknown Says:

    Sy berminat nk jadi agen ...pm sy ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...