Welcome

PERHATIAN!!

BUAT MASA INI PERKHIDMATAN SAYA TERPAKSA DIHENTIKAN SEKETIKA KERANA KINI SAYA TELAH BEKERJA DI SEMENANJUNG..TAK DAPAT NAK HANDLE PELANGGAN YANG INGIN KE SABAH...INSHAALLAH SERVIS INI MUNGKIN AKAN DISAMBUNG BALIK JIKA ADIK SAYA BERSEDIA UNTUK HANDLE PELANGGAN YANG DATANG BERCUTI KE SABAH..

CUMA JIKA ADA PERTANYAAN BERKAITAN NEGERI KELAHIRAN SAYA INI BOLEHLAH CONTACT SAYA TERUS..SAYA AKAN CUBA BANTU SEKADAR YANG MAMPU..TQ..!!

PULAU MANUKAN SABAH

Salam di hujung minggu...


Pulau Manukan adalah salah sebuah pulau yang menarik di Sabah. Boleh di katakan setiap hari, ramai pelancong  asing dan juga pelancong dari kalangan rakyat Malaysia sendiri yang datang melawat pulau ini. Pulau Manukan juga adalah salah satu pulau dari Taman Laut Tunku Abdul Rahman, yang mana terdiri daripada Pulau Sapi, Pulau Gaya, Pulau Mamutik dan juga Pulau Sulug.






Untuk sampai ke Pulau Manukan adalah mengambil masa lebih kurang 10 - 20 minit dengan menaiki bot dari jeti di Kota Kinabalu. Jeti utama yang menawarkan perkhidmatan feri ke Pulau Manukan ialah Jesselton Point / Jesselton Quay.






Pelawat pulau ini adalah di alu-alukan untuk berkhemah, berenang dan menyelam di sekitar pulau ini.




Berminat?? Boleh hubungi saya untuk dapatkan harga pakej..




14 Responses
  1. Editor Says:

    pandai yang cantik.. mmg best kalau boleh pergi.. air pun jernih www.redlomo.com :)


  2. Arm Says:

    Betul tue Redlomo..lagi best klu dpt mandi manda kat situ..



  3. Unknown Says:

    cantiknya air dia... boleh pm pakej dia tak??? heheheh email saya ctrmiena@gmail.com. thanks yer...


  4. Kyson Ho Says:

    boleh hantar harga pakej untuk 2 orang ke pulau manuka sambil lawat to manutik and sapi dan seklilling pada 28-29 jun ? kysonhks@gmail.com


  5. Unknown Says:

    Email saya untuk 2dewasa 1kanak kanak (5tahun) ezabellneenaz@yahoo.com


  6. Unknown Says:

    Email saya untuk 2dewasa 1kanak kanak (5tahun) ezabellneenaz@yahoo.com


  7. Unknown Says:

    wonnie_87@yahoo.com
    Kalau pergi balek hari berapa ye.8 dewasa 2 kanak2


  8. Unknown Says:

    wonnie_87@yahoo.com
    Kalau pergi balek hari berapa ye.8 dewasa 2 kanak2


  9. Hi. Boleh bermalam? Camping? Email aann.sweetcandybar@gmail.com tq


  10. Hi. Boleh bermalam? Camping? Email aann.sweetcandybar@gmail.com tq


  11. puteriii Says:

    Hi...saya aberminat untuk ke pulai manuka...hotel kat sana ok ke? Berapa rates hotel. Berapa kos pergi dan balik untuk 5 org dewasa


  12. Unknown Says:

    hey,..macam mana nak tau kos perjalanan ke PULAU MANUKAN ??
    Berapa harga penginapan dsana, untuk 4 Dewasa 1 kanak-kanak 4 tahun...
    tolong reply di email saya, ( rwo.diana@gmail.com )


  13. Tanpa Nama Says:

    http://pulaumanukan.com/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...